MAVERICK
Maverick XDS 1000R
Zalety litrowego silnika turbo Can-Ama nie trzeba opisywać. To idealny napęd wyczynowego Mavericka XDS 1000r. Dobrym uzupełnieniem jest świetne podwozie. Tak powstała maszyna do wygrywania rajdów cross country.
XDS 1000R o mocy 150 hp
Od razu rzuca się w oczy nietuzinkowa sylwetka karoserii. Praktyczną tylną skrzynię Commandera zastąpiono prostą platformą LinQ służącą do mocowania skrzyń wyprawowych. Jej nośność wynosi 91 kg. Miejsca dla kierowcy i pasażera nie brakuje
V max 142km/h
Jednak to nie nadwozie jest największą zaletą Can-Ama. Serce skryte jest głęboko – to litrowy, ponad 150 konny silnik z prawdziwą furią wkręcający się na obroty. Dynamiki nie tłumi nawet specjalnie wzmocniona na potrzeby Mavericka przekładnia CVT. Kolejny atut to fantastycznie dostrojone podwozie. Maverick to klasa sama w sobie dzięki zastosowaniu w seryjnym pojeździe wyczynowych amortyzatorów FOX Podium X Performance RC2.5 HPG oraz świetnie dobranej geometrii podwozia.
uklad wydechowy od MG Motosport
Efekt jest taki, że szybka jazda wydaje się naprawdę prosta. To ważne zalety, jako że nikt nie ma wątpliwości co do przeznaczenia tego quada – ma dawać przyjemność z jazdy w stylu cross country (amatorsko lub podczasz zawodów, przed którymi niewiele trzeba usprawniać). Duży prześwit i sprawny napęd 4×4 (z blokowanym dyferencjałem przednim) stanowią kolejne atuty.
0-100 w nieco ponad 4 sek
Silnik | benzynowy V2 |
Pojemność | 976 cm3 Turbo |
Moc maks. KM | 131 + Program na 150hp |
System napędu 4×4 | na tylną oś, przednia dołączana na sztywno |
Podział mocy przód:tył | 0:100 lub 50:50 |